Автор:[LF] | GordonFreeman
Линк към оригинала:1.
[You must be registered and logged in to see this link.]2.
[You must be registered and logged in to see this link.]Версия:2.1
Модули:amxmodx
amxmisc
engine
fakemeta
hamsandwich
Описание:В този мод първия, който стигне от първото до последното оръжие - печели. Оръжията по картата са премахнати, може да намерите само healthkits, batteries и longjumps. При зададени брой убийства се сменя оръжието и продължавате нагоре с друго оръжие. Това е като deathmach, но вместо който първи стине до определен брой убийства и печели, то печели този, който е минал всички оръжия.
~ При нивото на tripmine, имате също така и 9mmhandgun, който не може да прави damage на играчи, а само може да взривявате tripmines с него.
~ Имате шанс 1 на 3 да получите броня по време на преминаване на друго оръжие (level).
~ Когато сте на последното оръжие (Crowbar) получавате и LongJump.
Последователността на оръжията:Името на оръжието | Убийства, за да премине на друго оръжие
MP5 (9mmAR) - 4
Shotgun - 3
Crossbow - 3
9mmhandgun - 3
Egon - 3
Gauss - 4
Rpg - 4
Satchel - 2
357 - 3
Tripmine - 2
Handgrenade - 2
Crowbar - 1
Първият, който убие някой с Crowbar - печели.
Cvars:gg_sound_winner "media/Half-Life03.mp3;media/Half-Life08.mp3;media/Half-Life11.mp3;media/Half-Life17.mp3" - звук при победа.
gg_sound_levelup "sound/debris/beamstart5.wav" - звук при преминаване на оръжие нагоре.
gg_sound_leveldown "sound/debris/beamstart5.wav" - звук при преминаване на оръжие надолу.
gg_tripmine_max <8> - tripmine лимит.
gg_satchel_max <7> - satchel лимит.
gg_snark_max <10> - snark лимит.
gg_uparmor <30> - колко armor да получите, при преминаване на друго оръжие нагоре (1 от 3 шанс).
gg_descore <1/0> - при самоубийство - level надолу.
gg_autosave <1/0> - save на играчите level и убийства при disconnect.
gg_endgame_delay <15> - колко секунди да се чака, преди да се смени картата. Нещо като "mp_chattime".
gg_show_messages <1/0> - съобщения, hud информация и level нагоре/надолу информация.
gg_showstats <1/0> - показва резултата на края на картата.
gg_mapchooser_type 0/1/2/3 - mapchooser на сървъра.
gg_argrenades_mode 1/0 - колко AR гранати да има в resupply.
gg_argrenades_time <15.0> - resupply време за AR гранати.
gg_argrenades_spawn <1> - колко гранади да има играч при spawn.
gg_removemines <1/0> - tripmines се самоунищожават при убийство на играча, които ги е сложил.
gg_killitemtime <0> - време на премахване на всичко от картата, без healthkits, batterys и longjumps.
gg_newuraniumclip 0/1 - безкрай ammo за gauss & egon.
gg_uraniumcliptime <0.45> - време на пълнене на uranium.
gg_mapchange_style 0/1/2 - Смяна на картите:
0 = без вот, продължава на следващата карта от mapcycle.
1 = вот накрая на играта.
2 = вот, когато има играч, който е близо до Crowbar.
Допълнително:~ За да включите WeaponMod, просто премахнете
// WPNMOD в gungame.sma
~ За да включите плъгини, просто премахнете
// API в gungame.sma
~ За Opposing Force мода, трябва да премахнете
// OP4 в gungame.sma
Снимка:[You must be registered and logged in to see this image.]