Проблемите с Battlefield 4 не спират и от DICE знаят това и продължават да издават нови пачове за различните платформи, на които може да се играе хитът на студиото.
Последната порция ъпдейти бяха издадени вчера.
Пачът оправя различни проблеми със стабилността и представянето на играта за PC версията, като тук присъства и сървърен ъпдейт.
Освен различните сървърни крашове и проблеми с PC версията тук е включен и фикс за проблематичния бъг при R14.
Какво включва обновлението за PC:
- Изправени: най-честите причини за крашове.
- Оправено: бъг свързан с това, че някои гранати отскачаха назад при хвърляне срещу отворена врата.
- Оправено: бъг в режим Defuse, при който войника можеше да спечели кръга с убийството на всички атакуващи без да обезвреди бомбата, ако бомбата е била обезвредена в предишния рунд.
- Различни други проблеми свързани с клиентските крашове.
- Оправено: треперене на страничния стрелец при взимане на мушка в атаки над лодки и транспортни хеликоптери.
- Оправено: случаи в които фрейм рейта пада, когато се стреля по големи Levolution обекти след като са били разрушени.
- Оправено: проблем със звука при пленяване на знамето.
- Оправено: грешка при опит на управлявашите да се прицелят, докато са на кросовия мотор в China Rising.
- Премахнат: бъг, който удвоява сейв-а по време на MP кръга и по време на преходите между SP нивата. Фиксът ще намали появата на "счупени" сейв-ове.
Какво е включено в сървърния ъпдейт:
- Оправено: различни проблеми в това число и краш на горния екран при R14.
- Активирана reservedSlotsList.aggressiveJoin командата, която позволява на ВИП членове и администратори на сървъри да се включват директно към пълни сървъри.
- Издаден патч, който който подготвя сървърите за пача от 09.12.2013г.