автор:GordonFreeman (RU)
Линк към оригинала:[You must be registered and logged in to see this link.]Версия: 2.0
Модули:amxmodx
amxmisc
engine
fakemeta
hamsandwich
Описание:В този мод първия, който стигне от първото до последното оръжие - печели. Оръжията по картата са премахнати, може да намерите само healthkits, batteries и longjumps. При зададени брой убийства се сменя оръжието и продължавате нагоре с друго оръжие. Това е като deathmach, но вместо който първи стине до определен брой убийства и печели, то печели този, който е минал всички оръжия.
~ При нивото на tripmine, имате също така и 9mmhandgun, който не може да прави damage на играчи, а само може да взривявате tripmines с него.
~ Имате шанс 1 на 3 да получите броня по време на преминаване на друго оръжие (level).
~ Когато сте на последното оръжие (Crowbar) получавате и LongJump.
Последователността на оръжията:Името на оръжието | Убийства, за да премине на друго оръжие
MP5 (9mmAR) - 4
Shotgun - 3
Crossbow - 3
9mmhandgun - 3
Egon - 3
Gauss - 4
Rpg - 4
Satchel - 2
357 - 3
Tripmine - 2
Handgrenade - 2
Crowbar - 1
Първият, който убие някой с Crowbar - печели.
Cvars:gg_sound_winner "media/Half-Life03.mp3;media/Half-Life08.mp3;media/Half-Life11.mp3;media/Half-Life17.mp3" - звук при победа.
gg_sound_levelup "sound/debris/beamstart5.wav" - звук при преминаване на оръжие нагоре.
gg_sound_leveldown "sound/debris/beamstart5.wav" - звук при преминаване на оръжие надолу.
gg_tripmine_max <8> - tripmine лимит.
gg_satchel_max <7> - satchel лимит.
gg_snark_max <10> - snark лимит.
gg_uparmor <30> - колко armor да получите, при преминаване на друго оръжие нагоре (1 от 3 шанс).
gg_descore <1/0> - при самоубийство - level надолу.
gg_autosave <1/0> - save на играчите level и убийства при disconnect.
gg_endgame_delay <15> - колко секунди да се чака, преди да се смени картата. Нещо като "mp_chattime".
gg_show_messages <1/0> - съобщения, hud информация и level нагоре/надолу информация.
gg_showstats <1/0> - показва резултата на края на картата.
gg_mapchooser_type 0/1/2/3 - mapchooser на сървъра.
gg_argrenades_mode 1/0 - колко AR гранати да има в resupply.
gg_argrenades_time <15.0> - resupply време за AR гранати.
gg_argrenades_spawn <1> - колко гранати да има играч при spawn.
gg_removemines <1/0> - tripmines се самоунищожават при убийство на играча, които ги е сложил.
gg_killitemtime <0> - време на премахване на всичко от картата, без healthkits, batterys и longjumps.
gg_newuraniumclip 0/1 - безкрай ammo за gauss & egon.
gg_uraniumcliptime <0.45> - време на пълнене на uranium.
gg_mapchange_style 0/1/2 - Смяна на картите:
0 = - без вот, продължава на следващата карта от mapcycle.
1 = - вот накрая на играта.
2 = - вот, когато има играч, който е близо до Crowbar.
gg_mapchooser_type “0” - Тип Mapchooser.
0 = - Ауто-откриване.
1 = - Галилео.
2 = - мапцикъл.
3 = - Deagle's карти мениджър.
gg_startvote_nearlevel “2” – Близко ниво за gg_mapchange_style 2.
gg_informer_display “1” – Дали да показва или не HUD информатор с информация ниво.
gg_informer_pos “-1.0 0.96” - Позицията на HUD за този Informer.
gg_informer_color “128 255 0” – Цветът на HUD за този Informer.
gg_informer_holdtime “20.0” – Магия. 20.0 – За HL и Op4, 0.5 – за други модове.
gg_chat_messages “63” - Сложи до 0 за да деактивирате всички Gungame Съобщения.
1 = - Вдигане на ниво/левел.
2 = - Сваляне на ниво/левел.
4 = - Не използвай.
8 = - Използвай на последният левел.
16 = - Прескачане на левел.
32 = - Победитлски съобщения.
gg_restore_hp “1” – Дали да се хелват или не играчи на левели.
gg_default_hp “100” – Грешна health сметка.
gg_default_ap “100” – Грешна armor сметка.
gg_icon_enable “1” – Дали да показва стаста в икона.
gg_icon_color “255 127 0” – Цвета на стастса в икона.
gg_icon_blink “3.0” – Примигване на стастса в иконата.
gg_handicap_on “1” – Ниво на приспособления на играчите.
0 = - Започни ниво.
1 = - Слагане на ниво на закъснелите joiners/включилите се играчи в сървъра.
2 = - Слагане на новодошлите играчи на левела на най-ниският играч с подобен левел.
gg_warmup “30.0” - Времето (в секунди) за началният рунд когато когато мапа започва, да дава време на играчите да се конектнат.
gg_prolevel_music “” – Слагане на музика която ще бъде изпълнявана когато някой се нуждае от 1 килл за да спечели.
Informer : Можеш да форматираш Informer-a както желаете вие.
За да направите това отворете - amxmodx/data/lang/gungame.txt dictionary file and edit INFORMER line.
PHP Code:
- Код:
-
INFORMER = Weapon: <weapon> | Level: <level>/<maxlevel><samelevel> | Kills: <kills>/<needkills>^nRank: <rank> of <ranknum> | Leader: <leader> [ <lweapon> ]
Keys : <
weapon> - Определен левел или име на оръжие.
<
level> - Левелът на даден играч.
<
maxlevel> - максимален левел.
<
samelevel> - Играчи на един и същ левел.
<
kills> - убийствата на даден играч.
<
needkills> - Даден играч има нужда от килове.
<
rank> - Ранка на даден играч.
<
ranknum> - Даден играч и неговият левел.
<
leader> - Името на водача (в играта)
<
lweapon> - Името на лидера или името на неговото оръжие.
Снимки:
[You must be registered and logged in to see this image.]