В новия брой на известното списание
Game Informer се появиха интересни подробности около бъдещата и доста очаквана игра
Rise of the Tomb Raider.
Едно от първите неща, които правят впечатление е, че този път ще видим
голямо разнообразие от локации в играта. Докато рибуутът от 2013 г. се развиваше изцяло на един остров, то Rise of the Tomb Raider ще ни отведе до поне две напълно различни локации. Едната от тях вече е потвърдена и ще бъде
Сибир, а за другата, която се пази в тайна,
Crystal Dynamics обещава пустини и гори.
Историята в Rise of the Tomb Raider ще се върти около пътешествие до Сибир, на което Лара е придружена от Джона Маява, когото геймърите навярно помнят като готвача от предната част. Там Лара се опитва
да открие древен невидим град, който изглежда е бил построен от руски принц през 13 век.
По отношение на геймплея, най-вече ще бъде разширена т.нар. crafting система. Rise of the Tomb Raider ще почерпи от класиката
The Last of Us и ще кара героите да търсят усилено материали, растения, животни и минерали, които да използват за създаването на отровни мунции, капани, гранати и лечебни предмети.
Говорейки за животни,
ловуването ще има важно място в света на Rise of the Tomb Raider. AI-то на животните ще бъде преработено изцяло и те ще реагират на промените в цикъла ден-нощ и в климатичните особености.
Пъзелите пък трябва да бъдат
малко по-сложни и сред тях ще има разшифроване на древни текстове.
ХВОХ360 версията на Rise of the Tomb Raider ще се прави от
Nixxes Software, като холандското студио традиционно си сътрудничи с Crystal Dynamics. Това е така, защото англичаните искат изцяло да се съсредоточат върху next-gen версията на играта.
Засега Rise of the Tomb Raider се очаква този празничен сезон за
XBOX360 и XBOX One.
[You must be registered and logged in to see this image.]