[You must be registered and logged in to see this image.]Едно от най-дългоочакваните завръщания в света на видеоигрите тази година ще е безспорно това на
Лара Крофт. Заедно с връщането на друг авантюрист -
Нейтън Дрейк в Uncharted 4, изглежда 2015-а ще е специална година за търсачите на съкровища и приключения.
С приближаването на премиерата на Rise of the Tomb Raider,
Crystal Dynamics започват да разкриват все повече и повече за новата Лара Крофт и приключенията, които ще я съпътстват. Във видео интервю за Game Informer,
творческият директор на играта Ноа Хюз говори за разликите между играта, която ще види бял свят тази година и тази, която се появи преди две години.
Едно от първите неща за отбелязване сякаш е това, че по отношение на загадките, с които ще трябва да се справяте,
Crystal Dynamics са избрали да наблегнат повече на тези, които засягат физиката, отколкото логиката.
"Ние наистина гледаме на дизайна на загадките, като на уникална основа за цялостния геймплей на играта, и за нас това е предизвикателство да не просто да пресъздадем идеята и усещането за пространството на гробницата, но да използват ума и находчивостта си, за да отключат тези тайни. Използваме различни системи, като различни физични системи, на които поставяме специален фокус - възможността да разберем връзката между причина и ефект в този свят.
Тук няма да има купища случайни логически загадки. Тук ще намерите много
загадки свързани с пространството, които да провокират мисленето ви относно това по какъв начин функционира света, физичните закони и подобни неща.
За някои фенове на сериите ще е любопитно вероятно да чуят, че в
Rise of the Tomb Raider ще се завърнат загадките с напсване (nested puzzles).
"Това всъщност беше нещо често срещано в класическите игри по "Томб Райдър", в които имахте стаи с множество стени или множество неща, които да трябва да подредите в определен ред, за да решите главната загадка. Това ти позволява реално да помислиш, играейки си с тези форми, вместо просто да стоиш там, чешейки се по главата в чудене какво да предприемеш. Тези подземия ще ви отнемат повече време, но все още става дума за едно активно изследване на наистина интересни физически системи, на следствието и ефекта, които ще завършат картината на онзи специален, величествен финален момент на преминаването през последната врата в края на играта", завършва Хюз.