[You must be registered and logged in to see this image.]Вече се намираме в края на настоящата година и
празничният сезон чука на врата. Това означава, че геймърите вече са разбили прасетата-касички и обмислят къде да похарчат някой лев, за да се сдобият с най-новата лъскава AAA игра. А такива определено няма да липсват.
В интервю за Kinda Funny Games, шефът на маркетинга на към Xbox
Арън Грийнбърг изразява твърдата си убеденост, че
Rise of the Tomb Raider ще се пребори с конкуренцията за сърцата и портфейлите на геймърите. По-конкретно, той говори за новия
Fallout - наистина сериозно предизвикателство.
"Работихме доста близо с наши други вътрешни студиа - относно
Halo с 343, и с
Crystal Dynamics относно Tomb Raider. Предизвикателството тук е да си осмислип добре графиците. Нужно е да се подсигуриш, че не форсираш нещата тук. Това ви е винаги е приоритет номер едно. Предизвикателството с Tomb Raider е, че само седмица по-късно идва
Star Wars Battlefront. Само седмица преди появата на играта пък е излизането на
Call of Duty Black Ops 3, а две седмици назад е премиерата на Halo. И след това се оказва, че е късно и на потребителя не са му останали пари за харчене, така че за
нас е добре Rise of the Tomb Raider да не се изправя срещу Call of Duty или Star Wars Battlefront. Но публиката, чака и Fallout - не смятам, че те са пряка конкуренция, но прави сте - това са две големи, наистина огромни заглавия, които се появяват по едно и също време, и ние се надяваме хората да си купят и двете игри", споделя Грийнбърг.